26. nov 2015

PTornado

D. 9 december afholder PT-78 vores største udadvendte arrangement på hele året, PTornado!
Det er et kom-og-se arrangement, der henvender sig til teenagere i aldersgruppen 12-16 år, og som forsøger at give kirkefremmede teenagere en mulighed for at opleve kirke på den fedest tænkelige måde. Vi har afholdt PTornado de sidste 3 år med KÆMPE succes, og hvert år har vi samlet mellem 80 og 120 teenagere. I år får vi et stort konfirmandhold fra Grese Folkekirke på besøg, og de tager mellem 25 og 40 teenagere med sig. Derudover gør vi alt hvad vi kan for at invitere alle i vores og vores teenageres netværk til at komme og være med.
Aftenen kommer til at indeholde ALT det bedste, som vi som kirke og PT-78 har at byde på! Der kommer til at være sindssyge aktiviteter og konkurrencer i foyeren fra kl.18.15 og kl.19.00 skyder vi vores møde i gang. Her vil der være fantastisk lovsang og et stærkt budskab fra Peter Senholt, som tager en gruppe af hans elever fra Frydensberg efterskole med sig på tur til Kbh.