25. mar 2017

SUPER SUNDAY Påske edition

Påskesøndag

Påsken er en helt særlig højtid i Kirken i Kulturcenteret #minkirke, fordi den fortæller om den største kærlighedshandling på jorden.
Derfor inviterer vi til SUPER SUNDAY påskegudstjeneste. Det bliver en formiddag med prædiken, nadver, lovsang og en særlig overraskelse. Der vil samtidigt være et spændende program i vores børnekirke, som blandt andet får besøg af børnebandet Up-Side-Down.
Så tag din familie og venner med til festlig fejring af påskens budskab i Kirken i Kulturcenteret #minkirke.

Tidspunkt:
10.30 - 12.30

Sted:
Kirken i Kulturcenteret, Drejervej 15-17, 2400 Kbh NV.  www.kirkenikulturcenteret.dk

ENGLISH VERSION

Easter Sunday
Easter is a very special holiday at The Church in the Culture Center #minkirke because it tells us about the biggest love gesture on earth.
That is why we’re inviting you to SUPER SUNDAY Easter service. It will be a morning with preaching, communion, worship and a very special surprise). At the same time in our Kids church they’ll have an exciting program planned with special guests such as the kids band Up-Side-Down.
So bring your family and friends to celebrate the message of Easter at the Church in the Culture Center #minkirke.

Time:
10.30am-12.30pm