10. mar 2018

Påske hos Kirken i Kulturcenteret

Påsken er en helt særlig højtid i Kirken i Kulturcenteret, fordi den fortæller om den største kærlighedshandling på jorden.
Derfor inviterer vi til tre spændende begivenheder i løbet af påsken påske.

Støttekoncert til fordel for fattige børn i Østeuropa med salmebandet Aera.
Kom og få en fantastisk musikalsk oplevelse, når salmebandet AERA tolker klassiske salmer, og vær samtidig med til at støtte Mission Uden Grænsers arbejde for at hjælpe fattige børn i Østeuropa.
Lørdag d. 24 marts kl 15.00 til 16.30

Palmesøndag Gudstjeneste og The Party
Vi fylder huset med spændende madoplevelser og indslag fra forskellige kulturer og nationaliteter.  Du får også mulighed for at få en ridetur på en kamel og smage lækre kager fra påskens største kagebord. Vi får også besøg af  Zoo, der medbringer forskellige dyr, som du kan udforske og røre.
Søndag d. 25 marts kl 10.30 til 15.00

Påskesøndag
Det bliver en formiddag med prædiken, nadver, lovsang og en særlig overraskelse. Der vil samtidigt være et spændende program i vores børnekirke,
Så tag din familie og venner med til festlig fejring af påskens budskab i Kirken i Kulturcenteret
Søndag d. 1 April kl 10.30 - 12.30 (DK Gudstjeste) og 13.30 - 15.00 (ENG Gudstjeneste)

Sted:
Kirken i Kulturcenteret, Drejervej 15-17, 2400 Kbh NV.