07. okt 2016

Nyt ungdomspræstepar i kirken i Kulturcenteret

Vi er utrolig begejstrede og taknemlige for at kunne byde parret Natalie og Thomas Skov Laugesen velkommen til vores kirke. De kommer til at træde ind som præstepar i POX UNITED og fortsætte den nye kurs sammen med et team af unge ledere fra den danske, engelske, thailandske og filippinske afdeling. Fokus bliver at  samle kirkens unge og række ud til byens unge.

De kommer oprindeligt fra Jylland. Thomas er fra Randers, og Natalie er fra Kolding, de blev gift i 2011 og flyttede kort tid derefter til Storbritannien, hvor de har boet de seneste 5 år. De har læst på Life Church Leadership College i Bradford og blev efterfølgende en del af lederskabet i Life Church i Belfast, hvor de blandt andet har været ungdomspræster. Derudover var de med til at starte kirkens teenagearbejde og har ledt børnekirken. De er et par med stort hjerte for den lokale kirke, som supplerer hinanden rigtig godt. Natalie har en bachelor i psykologi og Thomas har udover tjenesten i kirken arbejdet en del år som sælger. Til foråret venter de deres første barn.

Natalie og Thomas glæder sig til at blive en del af Kirken i Kulturcenteret med fokus på ungdomsarbejdet POX. De har været på besøg nogle gange og ser frem til at lære kirkens unge i de forskellige afdelinger at kende.
Tag godt imod familien. Vi i lederskabet er fyldt med taknemlighed.

På vegne af præsteteamet
Jarle Tangstad