04. mar 2016

SUPER SUNDAY

Påskesøndag d. 27 marts fejrer vi det vigtigste øjeblik i historien.
Påskedag opstod Jesus fra døden og er derfor det vigtigste øjeblik i historien. Den dag blev død, grådighed, vold og korruption overvundet af Guds fuldkomne kærlighed. Derfor samler vi hele kirken i kulturcenteret påskesøndag, til én stor SUPER SUNDAY festgudstjeneste kl 10:30, med gospel lovsang fra City Gospel og prædiken fra vores præst Jarle Tangstad.

The Party
Efter SUPER SUNDAY gudstjenesten fortsætter festen med en spændende symfoni af oplevelser til alle sanser. Der vil være mulighed for at købe og smage forskellige danske og etniske retter. Og hver afdeling af kirken vil have forskellige, spændende boder som afspejler vores kulturelle mangfoldighed og generationer! København Zoo kommer på besøg om eftermiddagen og præsenterer masser af spændende dyr, hvor der vil være mulighed for at røre og holde flere af dem. Ude i gården vil der være mulighed for at få en ridetur på en kamel eller et æsel.
Vi glæder os helt "vildt" til denne specielle søndag og vi glæder os til at se dig, sammen med dine venner og naboer - Glædelig påske.