KATSJ - Børnekirke

KATSJ ER BØRNEKIRKEN I KIRKEN I KULTURCENTERET

Hver søndag kl. 10.30  er der KATSJ LIGHT børnekirke - kirke i børnehøjde for børn i alderen 0-12 år. Alle børn mødes i RØD SAL KL. 10.30, og er du under 6 år skal du have en voksen med dig gennem hele vores program. Vi har planlagt en dejlig formiddag for alle børn, hvor vi skal lovsynge, danse, lytte, hygge og lege sammen.
VI SES PÅ SØNDAG I RØD SAL

I KATSJ børnekirke har vi to hovedformål: at børnene lærer Gud at kende, og at de lærer hinanden at kende. For at børn i alle aldre skal trives, er børnene opdelt i forskellige grupper i forhold til udvikling og alder. Ønsker du yderligere information om KATSJ kan du besøge www.katsj.dk eller kontakte:

Kontaktperson for KATSJ er Eby Corydon: eby.corydon@kulturcenter.dk

Babyrum

Udover børnekirken findes der også et babyrum i tilknytning til kirkesalen for forældre og deres sultne og trætte børn (0-2 år). I babyrummet kan man følge med i gudstjenesten, samtidig med at man sørger for sit barn. Desuden kan sovende børn i barnevogne være under opsyn af receptionens vagter.

Seneste KATSJ videoer